Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Enhancing e-commerce by website quality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39896699" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39896699 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.europment.org/library/2013/venice/bypaper/BAME/BAME-05.pdf" target="_blank" >http://www.europment.org/library/2013/venice/bypaper/BAME/BAME-05.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Enhancing e-commerce by website quality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Competition among e-commerce sites challenges their providers to look for new ways of customer attraction. Website quality can be included among the fundamental tools (along with the information and service quality) to attract and retain customers. In this article is described experiment covering establishment of e-shop as the competitor to producer website. New e-shop has defined terms, services are assured by producer therefore the only way how to compete is through website quality. During the reporting period producer applied discount actions, which allow us to determine the influence of the price and non-price competition.

  • Název v anglickém jazyce

    Enhancing e-commerce by website quality

  • Popis výsledku anglicky

    Competition among e-commerce sites challenges their providers to look for new ways of customer attraction. Website quality can be included among the fundamental tools (along with the information and service quality) to attract and retain customers. In this article is described experiment covering establishment of e-shop as the competitor to producer website. New e-shop has defined terms, services are assured by producer therefore the only way how to compete is through website quality. During the reporting period producer applied discount actions, which allow us to determine the influence of the price and non-price competition.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent Advances in Business Administration, Marketing and Economics

  • ISBN

    978-1-61804-212-5

  • ISSN

    2227-460X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    40-47

  • Název nakladatele

    IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Venice

  • Datum konání akce

    28. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku