Formalizace řešení přidělení náhradní nástupištní koleje pro zpožděný vlak
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F05%3A00002271" target="_blank" >RIV/00216275:25510/05:00002271 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Formalizace řešení přidělení náhradní nástupištní koleje pro zpožděný vlak
Popis výsledku v původním jazyce
Jednou z hlavních výhod simulačních modelů osobních železničních stanic může být analýza systému v případě vzniku zpoždění vlaků osobní dopravy. Časové odchylky od jízdního řádu se ve většině případů vyskytují jako zpoždění příjezdu anebo odjezdu vlaku.Pokud má simulační model řešit situace způsobené příjezdy zpožděných vlaků, existují dva typy rozhodování: jaké vlakové přípoje zpožděného přijíždějícího vlaku mají počkat na příjezd zpožděného vlaku a jakou nástupištní kolej má zpožděný vlak použít. Řešením druhého problému se zabývá tento příspěvek.
Název v anglickém jazyce
Formalism of assigning alternative track for delayed train
Popis výsledku anglicky
One of major profits of train operation simulation models at passenger train station can be analysis of system when time deviations occur. Time deviations in reality of passenger train operation are represented in most cases by arrival delays of trains coming to station.When the simulation model is supposed to solve the situations with delayed incoming trains, there are two main types of decisions to be made: what train connections of delayed train shall wait for it and what track shall the delayed train use in the station. Solving the second decision-making problem is the subject of this paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1P05ME727" target="_blank" >1P05ME727: Simulační modely osobní železniční stanice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Informační technologie v dopravě a logistice" INFOTRANS 2005
ISBN
80-7194-792-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
29-34
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
21. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—