Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Formalizace řešení přidělení náhradní nástupištní koleje pro zpožděný vlak

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F05%3A00002271" target="_blank" >RIV/00216275:25510/05:00002271 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Formalizace řešení přidělení náhradní nástupištní koleje pro zpožděný vlak

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jednou z hlavních výhod simulačních modelů osobních železničních stanic může být analýza systému v případě vzniku zpoždění vlaků osobní dopravy. Časové odchylky od jízdního řádu se ve většině případů vyskytují jako zpoždění příjezdu anebo odjezdu vlaku.Pokud má simulační model řešit situace způsobené příjezdy zpožděných vlaků, existují dva typy rozhodování: jaké vlakové přípoje zpožděného přijíždějícího vlaku mají počkat na příjezd zpožděného vlaku a jakou nástupištní kolej má zpožděný vlak použít. Řešením druhého problému se zabývá tento příspěvek.

  • Název v anglickém jazyce

    Formalism of assigning alternative track for delayed train

  • Popis výsledku anglicky

    One of major profits of train operation simulation models at passenger train station can be analysis of system when time deviations occur. Time deviations in reality of passenger train operation are represented in most cases by arrival delays of trains coming to station.When the simulation model is supposed to solve the situations with delayed incoming trains, there are two main types of decisions to be made: what train connections of delayed train shall wait for it and what track shall the delayed train use in the station. Solving the second decision-making problem is the subject of this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1P05ME727" target="_blank" >1P05ME727: Simulační modely osobní železniční stanice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Informační technologie v dopravě a logistice" INFOTRANS 2005

  • ISBN

    80-7194-792-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    29-34

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    21. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku