Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování situací vznikajících při zpoždění vlaků v osobních železničních stanicích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F05%3A00002272" target="_blank" >RIV/00216275:25510/05:00002272 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelování situací vznikajících při zpoždění vlaků v osobních železničních stanicích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jednou z hlavních výhod simulačního modelu osobních železničních stanic může být analýza systému při vzniku odchylek od jízdního řádu. Časové odchylky jsou většinou v realitě zpoždění osobních vlaků na příjezdu do stanice.Jestliže má simulační model řešit situace vznikající při zpoždění vlaků osobní dopravy, je nutné řešit zejména tyto dva základní problémy: které přípojné vlaky mají čekat na zpožděné přijíždějící vlaky a kterou nástupištní kolej má opožděný vlak použít. Řešením těchto problémů se zabývá tento příspěvek.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling of situations that can occur in case of trains delay

  • Popis výsledku anglicky

    One of major benefits of train operation simulation models of passenger train station can be an analysis of a system when time deviations from train timetable occur. Time deviations are in reality created in most cases by arrival delays of trains comingto station.When the simulation model is supposed to solve the situations with delayed incoming trains, there are especially two main types of decisions to be made: what train connections shall wait for the delayed train and what track shall the delayed train use in the station. Solving of these problems is the subject of this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1P05ME727" target="_blank" >1P05ME727: Simulační modely osobní železniční stanice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dopravní systémy 2005

  • ISBN

    80-7194-805-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    248-256

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    29. 11. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku