Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativní přístup manažerů jako důležitý faktor ovlivňující nabídku v sektoru dopravních služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F06%3A00003968" target="_blank" >RIV/00216275:25510/06:00003968 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativní přístup manažerů jako důležitý faktor ovlivňující nabídku v sektoru dopravních služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je ukázat na fakt, že velmi důležitým faktorem, který ovlivňuje nabídku v sektoru dopravních služeb je také kreativní přístup manažerů v dopravních podnicích. Kreativitu autor chápe ve třech rovinách: jako psychický proces, psychickou schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek je kromě úvodu a závěru rozčleněn na čtyři části: 1. vymezení základních pojmů, 2. komponenty kreativity, 3. rysy kreativní osobnosti, 4. využití principů kreativity při formulaci nabídky v sektoru dopravních služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    The Creativity Access of Managers as Important Factor haveing Influence on Offer in Sector of Transport Services

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of the contribution is to show on fact, then creativity access of managers in transport companies is very important factor haveing influence on offer in sector of transport services. The author is understanding the crestivity in three levels: as psychological process, as psychological ability and social psychology attitude. The paper is articulated on four parts: 1. definition of basic notions, 2. components of creativity, 3. features of creativity personality, 4. utilization of principle of creativity at the formulation of offer in sector of transport services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků čtvrté mezinárodní vědecké konference "Nové výzvy pro dopravu a spoje" 2006

  • ISBN

    80-7194-880-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    57-62

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    14. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku