Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Systémy kreativního řešení problémů a možnosti jejich využití při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F06%3A00003969" target="_blank" >RIV/00216275:25510/06:00003969 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Systémy kreativního řešení problémů a možnosti jejich využití při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek ukazuje pojetí a základní komponenty kreativity a systémy CPS (Creative Problem Solving), především systémy G. Wallase, A. Osborna a J. P. Guilforda. Naznačuje také model využitelný při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb. Příspěvekje zpracován v návaznosti na řešení výzkumného záměru "Teorie dopravních systémů", dílčí části "Předpoklady a podmínky rovno-váhy v dopravním systému".

  • Název v anglickém jazyce

    The Systems of Creative Problem Solving and Facilities their Utilization in Presentation of Offer in Sector of Transport Services.

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of the paper is to show on fact, then creative problem solving in transport companies is very important factor haveing influence on offer in sector of transport services. The author is understanding the creativity in three levels: as psychological process, as psychological ability and social psychology attitude. The author is showing the systems of creative problem solving by G. Wallas, A. Osborn and J. P. Guilford too. The paper is articulated on six parts: 1. introduction, 2. definition of basic notions, 3. the components of creativity, 4. the systems of creative problem solving, 5. the utilization of principle of creativity at the formulation of offer in sector of transport services, 6. conclusion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy v dopravě

  • ISBN

    80-86530-33-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    62-65

  • Název nakladatele

    Institut Jana Pernera v Praze ve spolupráci s PL DFJP

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    15. 10. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku