Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativita manažerů jako důležitý faktor ovlivňující nabídku v sektoru dopravních služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005119" target="_blank" >RIV/00216275:25510/07:00005119 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativita manažerů jako důležitý faktor ovlivňující nabídku v sektoru dopravních služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je ukázat na fakt, že velmi důležitým faktorem, který ovlivňuje nabídku v sektoru dopravních služeb je také kreativní přístup manažerů v dopravních podnicích. Kreativitu autor chápe ve třech rovinách: jako psychický proces, psychickou schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek je rozčleněn na šest části: 1. úvod, 2. vymezení pojmu kreativita, 3. rysy kreativní osobnosti, 4. komponenty kreativity, 5. využití principů kreativity při formulaci nabídky v sektoru dopravních služeb,6. závěr.

  • Název v anglickém jazyce

    The Creativity of Managers as Important Factor haveing Influence on Offer in Sector of Transport Services

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of the contribution is to show on fact, that creativity access of managers in transport companies is very important factor haveing influence on offer in sector of transport services. The author is understanding the crestivity in three levels: as psychological process, as psychological ability and social psychology attitude. The paper is articulated on six parts: 1. introduction, 2. definition of notion creativity, 3. features of creativity personality, 4. components of creativity, 5. utilization ofprinciple of creativity at the formulation of offer in sector of transport services, 6. conclusion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník prednášok EURNEX-ŽEL 2007, 3. diel

  • ISBN

    978-80-8070-682-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    34-40

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina, SK

  • Datum konání akce

    30. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku