Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komponenty a principy kreativity uplatněné v systémech CPS a možnosti jejich využití při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005171" target="_blank" >RIV/00216275:25510/07:00005171 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komponenty a principy kreativity uplatněné v systémech CPS a možnosti jejich využití při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je ukázat, že kreativní řešení problémů je velmi důležitým faktorem, který má vliv na nabídku v sektoru dopravních služeb. Autor chápe kreativitu ve třech úrovních: jako psychický proces, schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek ukazuje pojetí a základní komponenty kreativity a systémy CPS (Creative Problem Solving), především systémy G. Wallase, A. Osborna a J. P. Guilforda. Naznačuje také využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb. Příspěvek je členěn na šest částí: 1.úvod, 2. vymezení pojmu kreativita, 3. komponenty kreativity, 4. systémy CPS, 5. využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb, 6. závěr. Byl zpracován v návaznosti na řešení výzkumného záměru ?Teorie dopravních systémů?, dílčí části ?Předpoklady a podmínky rovnováhy v dopravním systému?, část ?Nabídka dopravních služeb?.

  • Název v anglickém jazyce

    The Components and the Principle of creativity in Systems of Creative Problem Solving and Facilities their Utilization in Presentation of Offer in Sector of Transport Services

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of the paper is to show on fact, why creative problem solving in transport companies is very important factor haveing influence on offer in sector of transport services. The author is showing the creativity in three levels: as psychological process,as psychological ability and social psychology attitude. The author is showing the systems of creative problem solving by G. Wallas, A. Osborn and J. P. Guilford too. The paper is articulated on six parts: 1. introduction, 2. definition of notion creativity, 3. the components of creativity, 4. the systems of creative problem solving, 5. the utilization of principle of creativity at the formulation of offer in sector of transport services, 6. conclusion. Paper is result of solving research intention Theory of transport systems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků II. konference s mezinárodní účastí Teorie dopravních systémů 2007

  • ISBN

    978-80-7194-927-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    155-160

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    17. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku