Kreativita manažerů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005021" target="_blank" >RIV/00216275:25510/07:00005021 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Kreativita manažérov
Popis výsledku v původním jazyce
Článok má za ciel upozorniť na úlohu kreativity manažérov ako doležiteho faktoru ovplyvňujúceho ponuku v sektore dopravných služieb. Autor vymedzuje pojem kreativity, formuluje vzorec kreativity, rysy kreatívnej osobnosti, komponenty kreativity a využitie jej princípov v dopravnych službách.
Název v anglickém jazyce
Creativity of Managers
Popis výsledku anglicky
Aim of the article with title ?The Creativity of Managers? is to show on fact, then creativity access of managers in transport companies is important factor haveing influence on offer in sector of transport services. The author is showing definition of creativity, formula of creativity , features of creativity personality, components of creativity and utilization of principle of creativity at the transport services.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Doprava a logistika
ISSN
1337-0138
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
7-8
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
66-68
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—