Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativní přístup v logistických službách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005073" target="_blank" >RIV/00216275:25510/07:00005073 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativní přístup v logistických službách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je ukázat na fakt, že velmi důležitým faktorem, který ovlivňuje efektivnost v logistických službách je také kreativní přístup manažerů. Kreativitu autor chápe ve třech rovinách: jako psychický proces, psychickou schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek je rozčleněn na šest částí: 1. úvod, 2. vymezení pojmu kreativita, 3. komponenty kreativity, 4. rysy kreativní osobnosti, 5. využití principů kreativity v logistických službách, 6. závěr.

  • Název v anglickém jazyce

    The Creativity Access in Logistic Services

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of the contribution is to show on fact, that creativity access of managers is very important factor haveing influence on efectivity in sector of logistic services. The author is understanding the creativity in three levels: as psychological process,as psychological ability and social psychology attitude. The paper is articulated on six parts: 1. introduction, 2. definition of notion creativity, 3. components of creativity, 4. features of creativity personality, 5. utilization of principle of creativity at the formulation of offer in sector of transport services, 6. conclusion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků LOGI 2007

  • ISBN

    80-86530-35-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    104-108

  • Název nakladatele

    Institut Jana Pernera, o.p.s.

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Lázně Bohdaneč

  • Datum konání akce

    20. 3. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku