Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vodicích vlastností dieselelektrické lokomotivy s novým podvozkem CZ LOKO pomocí simulačních výpočtů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F09%3A00008882" target="_blank" >RIV/00216275:25510/09:00008882 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vodicích vlastností dieselelektrické lokomotivy s novým podvozkem CZ LOKO pomocí simulačních výpočtů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku je provedena analýza vodicích vlastností dieselelektrické lokomotivy řady 744.0 s novým dvounápravovým podvozkem CZ LOKO a.s. Vodicí vlastnosti jsou hodnoceny na základě simulačních výpočtů programovým systémem jízdy kolejového vozidla vyvíjenýmna DFJP Univerzity Pardubice. Je sledována kvazistatická vodicí síla na nabíhajícím kole první nápravy při průjezdu oblouky velmi malých poloměrů. Hodnocení této síly je provedeno dle ČSN EN 14363 a dle návrhu UIC 518 (10/2007) v závislosti na poloměruprojížděného oblouku, dále v závislosti na hmotnosti lokomotivy a také na koleji s různým úklonem kolejnic 1:20 a 1:40.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of conducting behaviour of the diesel-electric locomotives Class 744.0 with a new double-axle bogie by CZ LOKO by means of simulation calculations

  • Popis výsledku anglicky

    This paper contains an analysis of conducting behaviour of the diesel-electric locomotive Class 744.0 with a new double-axle bogie by CZ LOKO a.s. The guiding behaviour is evaluated on the basis of simulation calculations carried out by a programming system of rail vehicle running which is being developed at Jan Perner Transport Faculty of the University of Pardubice. It monitors the quasi-statically guiding force at the outer wheel of the first axle while running through very small radius curves. The evaluation of this force is carried out depending on radius of the running curve, on locomotive mass and also on the track with different rail inclination 1:20 and 1:40 according to ČSN EN 14363 and to the UIC Leaflet 518 (10/2007) draft.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FI-IM4%2F042" target="_blank" >FI-IM4/042: Výzkum a vývoj modulových dvounápravových podvozků dieselelektrických lokomotiv.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vědeckotechnický sborník ČD

  • ISSN

    1214-9047

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    28

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus