Technologie zjišťování únavových trhlin jízdních ploch kolejových vozidel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F10%3A39882712" target="_blank" >RIV/00216275:25510/10:39882712 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Technologie zjišťování únavových trhlin jízdních ploch kolejových vozidel
Popis výsledku v původním jazyce
Dosaženými výsledky řešení jsou technologie nedestruktivního zkoušení s indikací kritické vady mimo dosud užívané postupy povrchově zjistitelného poškození celistvých kol a ověření nové technologie testování kombinací úhlových a dvojitých ultrazvukovýchsond; zavedení nové technologie kontinuální kontroly jízdní plochy celistvých kol bržděných kotoučovou brzdou.
Název v anglickém jazyce
Technology of Fatigue Crack Detection on Wheel Tread of Rail Vehicles
Popis výsledku anglicky
Results of technology is non-destructive testing technology, with indication of critical defects except of presently used technologies of surface damage testing of compact wheels and validate the new test technique combination of angular and dual ultrasonic probes; the introduction of new continuously check technology of compact wheel tread braked by disc brakes.
Klasifikace
Druh
Z<sub>tech</sub> - Ověřená technologie
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Test kontaktně-únavové degradace
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Univerzita Pardubice, IČ 00216275, smlouva uzavřena dne 28.1.2011
Ekonomické parametry
úspora nákladů při údržbě vozového parku reprofilací jízdního profilu kol
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
70994226
Název vlastníka
České dráhy a.s.
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
—