Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technologie zjišťování únavových trhlin jízdních ploch kolejových vozidel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F10%3A39882712" target="_blank" >RIV/00216275:25510/10:39882712 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Technologie zjišťování únavových trhlin jízdních ploch kolejových vozidel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dosaženými výsledky řešení jsou technologie nedestruktivního zkoušení s indikací kritické vady mimo dosud užívané postupy povrchově zjistitelného poškození celistvých kol a ověření nové technologie testování kombinací úhlových a dvojitých ultrazvukovýchsond; zavedení nové technologie kontinuální kontroly jízdní plochy celistvých kol bržděných kotoučovou brzdou.

  • Název v anglickém jazyce

    Technology of Fatigue Crack Detection on Wheel Tread of Rail Vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    Results of technology is non-destructive testing technology, with indication of critical defects except of presently used technologies of surface damage testing of compact wheels and validate the new test technique combination of angular and dual ultrasonic probes; the introduction of new continuously check technology of compact wheel tread braked by disc brakes.

Klasifikace

  • Druh

    Z<sub>tech</sub> - Ověřená technologie

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Test kontaktně-únavové degradace

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Univerzita Pardubice, IČ 00216275, smlouva uzavřena dne 28.1.2011

  • Ekonomické parametry

    úspora nákladů při údržbě vozového parku reprofilací jízdního profilu kol

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    70994226

  • Název vlastníka

    České dráhy a.s.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem