Nové trendy v marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39897139" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39897139 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové trendy v marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá moderními trendy v marketing se zaměřením na Guerilla marketing, jeho výhody, nevýhody, formy a možnosti jeho využití.
Název v anglickém jazyce
New marketing trends
Popis výsledku anglicky
The article deals with new marketing trends focusing on Guerilla Marketing, its advantages, disadvantages, forms and possibilities of use.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Current trends in transport and economy in 2013 (Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2013)
ISBN
978-80-86530-90-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
142-153
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
13. 12. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—