Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posouzení vlivu uvolněného pohonu na dynamické vlastnosti elektrické lokomotivy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900730" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900730 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posouzení vlivu uvolněného pohonu na dynamické vlastnosti elektrické lokomotivy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato zpráva obsahuje výsledky simulačních výpočtů jízdních vlastností univerzální elektrické lokomotivy, která s určitými konstrukčními úpravami vychází z typu ŠKODA 109E, s cílem posoudit vliv navržených úprav na dynamické vlastnosti vozidla, zejména pak na jeho stabilitu. Pozornost je zde věnována především úpravám v oblasti zavěšení pohonné jednotky na rám podvozku; doplněna je však také analýza vlivu dalších parametrů pojezdu vozidla, konkrétně rozvoru podvozku a tuhosti vedení dvojkolí. Veškeré simulační výpočty, prezentované v této práci, byly prováděny s využitím programového systému SJKV, vyvíjeného na Dislokovaném pracovišti Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice.

  • Název v anglickém jazyce

    The assessment of influence of pendulous traction drive on dynamic behaviour of an electric locomotive

  • Popis výsledku anglicky

    This report contains results of simulations of running performance of a universal electric locomotive, which is based (with application of certain constructional modifications) on the type ŠKODA 109E. The aim of this report is to assess the influence of the proposed constructional modifications on dynamic behaviour of the vehicle, especially on its stability. The attention is paid especially to the modifications concerning suspension of the traction motors in the bogie frame; an analysis of influence of another parameters of the running gear (bogie wheelbase, stiffness of wheelset guiding) is also performed. All the simulations were performed by means of the multi-body simulation tool "SJKV", which is being developed at the Detached Branch of the Jan Perner Transport Faculty of the University of Pardubice (CZ).

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů