Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Section of Double-Tracked Railway Line with Switch Point Area in the Middle: a Simulation Capacity Assessment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F21%3A39917891" target="_blank" >RIV/00216275:25510/21:39917891 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-Means-2021-Part-III.pdf" target="_blank" >https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-Means-2021-Part-III.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Section of Double-Tracked Railway Line with Switch Point Area in the Middle: a Simulation Capacity Assessment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There is a number of double-tracked railway lines in operation in practice. The paper is focused on line sections that are divided by crossover, i.e. by switches allowing movement of a train from one line track to another. These switches can be possibly applied for overtaking another train and for improvement of line capacity. The research is focused on the relation between traffic volume, line capacity and timetable stability. The role of crossover is the subject of research for regular as well as irregular operating conditions. Irregular conditions are usually related to track closures.

  • Název v anglickém jazyce

    Section of Double-Tracked Railway Line with Switch Point Area in the Middle: a Simulation Capacity Assessment

  • Popis výsledku anglicky

    There is a number of double-tracked railway lines in operation in practice. The paper is focused on line sections that are divided by crossover, i.e. by switches allowing movement of a train from one line track to another. These switches can be possibly applied for overtaking another train and for improvement of line capacity. The research is focused on the relation between traffic volume, line capacity and timetable stability. The role of crossover is the subject of research for regular as well as irregular operating conditions. Irregular conditions are usually related to track closures.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF17_049%2F0008394" target="_blank" >EF17_049/0008394: Spolupráce Univerzity Pardubice a aplikační sféry v aplikačně orientovaném výzkumu lokačních, detekčních a simulačních systémů pro dopravní a přepravní procesy (PosiTrans)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Transport Means : proceedings of the international scientific conference

  • ISBN

  • ISSN

    1822-296X

  • e-ISSN

    2351-7034

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    973-978

  • Název nakladatele

    Kaunas University of Technology

  • Místo vydání

    Kaunas

  • Místo konání akce

    Online

  • Datum konání akce

    6. 10. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku