Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CALCULATION OF THE MINIMAL LENGTH OF THE HIGH–SPEED LINE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F21%3A39918308" target="_blank" >RIV/00216275:25510/21:39918308 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ojs.cvut.cz/ojs/index.php/APP/issue/view/798" target="_blank" >https://ojs.cvut.cz/ojs/index.php/APP/issue/view/798</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14311/APP.2021.31.0030" target="_blank" >10.14311/APP.2021.31.0030</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CALCULATION OF THE MINIMAL LENGTH OF THE HIGH–SPEED LINE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper explores the minimum length of continuous sections of the high-speed line. The minimum length is examined in terms of the maximum speed of high-speed vehicles. Both traditional trainsets consisting of traction units and coaches, and train units were selected for examination. The graphs present the difference in the ability of the different vehicles to reach and use the maximum speed.

  • Název v anglickém jazyce

    CALCULATION OF THE MINIMAL LENGTH OF THE HIGH–SPEED LINE

  • Popis výsledku anglicky

    This paper explores the minimum length of continuous sections of the high-speed line. The minimum length is examined in terms of the maximum speed of high-speed vehicles. Both traditional trainsets consisting of traction units and coaches, and train units were selected for examination. The graphs present the difference in the ability of the different vehicles to reach and use the maximum speed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF17_049%2F0008394" target="_blank" >EF17_049/0008394: Spolupráce Univerzity Pardubice a aplikační sféry v aplikačně orientovaném výzkumu lokačních, detekčních a simulačních systémů pro dopravní a přepravní procesy (PosiTrans)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Acta Polytechnica CTU Proceedings. Vol. 31

  • ISBN

    978-80-01-06865-6

  • ISSN

    2336-5382

  • e-ISSN

    2336-5382

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    30-35

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    10. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku