Supervize praxe studentů sociální práce - úkolově orientovaný přístup
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25520%2F22%3A39918939" target="_blank" >RIV/00216275:25520/22:39918939 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://socialniprace.cz/article/supervize-praxe-studentu-socialni-prace-ukolove-orientovany-pristup/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/supervize-praxe-studentu-socialni-prace-ukolove-orientovany-pristup/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Supervize praxe studentů sociální práce - úkolově orientovaný přístup
Popis výsledku v původním jazyce
CÍLE: Cílem příspěvku je představit úkolově orientovanou supervizi v aplikaci do praxe studentů sociální práce a pilotní studii jejího ověření. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Představený přístup vychází z úkolově orientované supervize J. Caspiho a W. J. Reida a obecně z konceptu vzdělávací supervize. METODY: Text je členěn do dvou částí. První část má metodicko-sumarizační charakter a představuje uchopení uvedeného přístupu v praxi autorky. Druhá část představuje pilotní studii evaluace tohoto přístupu realizovanou formou kvalitativní analýzy písemných materiálů vztahujících se k rozvojovým cílům studentů. VÝSLEDKY: Příspěvek prezentuje zjištění formulovaná v rámci pilotní studie, která budou základem pro další zpracování tématu. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Text představuje jeden z možných modelů supervize uplatnitelný v profesní přípravě budoucích sociální pracovníků a také dílčí výsledky jeho pilotního ověření.
Název v anglickém jazyce
Supervision of Social Work Students Field Education – Task-Centred Model
Popis výsledku anglicky
OBJECTIVES: The aim of the paper is to present task-centred supervision in the application to the social work students´ field education and a pilot study of its verification. THEORETICAL BASE: The presented approach is based on task-centred supervision by J. Caspi and W. J. Reid and on the concept of educational supervision in general. METHODS: The text is divided into two parts. The first part has a methodological-summarizing character and represents an understanding of the approach in the author's practice. The second part presents a pilot study of the evaluation of this approach carried out in the form of a qualitative analysis of students' target goals. OUTCOMES: The paper presents the findings of the pilot study, which will be the basis for further research of the topic. SOCIAL WORK IMPLICATIONS: The text presents one of the possible models of supervision applied in the education of future social workers and presents partial results of its pilot verification.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50901 - Other social sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sociální práce/Sociálna práca
ISSN
1213-6204
e-ISSN
1805-885X
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
78-91
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85141205121