Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Supervize praxe studentů sociální práce - úkolově orientovaný přístup

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25520%2F22%3A39918939" target="_blank" >RIV/00216275:25520/22:39918939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://socialniprace.cz/article/supervize-praxe-studentu-socialni-prace-ukolove-orientovany-pristup/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/supervize-praxe-studentu-socialni-prace-ukolove-orientovany-pristup/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Supervize praxe studentů sociální práce - úkolově orientovaný přístup

  • Popis výsledku v původním jazyce

    CÍLE: Cílem příspěvku je představit úkolově orientovanou supervizi v aplikaci do praxe studentů sociální práce a pilotní studii jejího ověření. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Představený přístup vychází z úkolově orientované supervize J. Caspiho a W. J. Reida a obecně z konceptu vzdělávací supervize. METODY: Text je členěn do dvou částí. První část má metodicko-sumarizační charakter a představuje uchopení uvedeného přístupu v praxi autorky. Druhá část představuje pilotní studii evaluace tohoto přístupu realizovanou formou kvalitativní analýzy písemných materiálů vztahujících se k rozvojovým cílům studentů. VÝSLEDKY: Příspěvek prezentuje zjištění formulovaná v rámci pilotní studie, která budou základem pro další zpracování tématu. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Text představuje jeden z možných modelů supervize uplatnitelný v profesní přípravě budoucích sociální pracovníků a také dílčí výsledky jeho pilotního ověření.

  • Název v anglickém jazyce

    Supervision of Social Work Students Field Education – Task-Centred Model

  • Popis výsledku anglicky

    OBJECTIVES: The aim of the paper is to present task-centred supervision in the application to the social work students´ field education and a pilot study of its verification. THEORETICAL BASE: The presented approach is based on task-centred supervision by J. Caspi and W. J. Reid and on the concept of educational supervision in general. METHODS: The text is divided into two parts. The first part has a methodological-summarizing character and represents an understanding of the approach in the author&apos;s practice. The second part presents a pilot study of the evaluation of this approach carried out in the form of a qualitative analysis of students&apos; target goals. OUTCOMES: The paper presents the findings of the pilot study, which will be the basis for further research of the topic. SOCIAL WORK IMPLICATIONS: The text presents one of the possible models of supervision applied in the education of future social workers and presents partial results of its pilot verification.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sociální práce/Sociálna práca

  • ISSN

    1213-6204

  • e-ISSN

    1805-885X

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    78-91

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85141205121