Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of completeness of information from points of interest in geosocial networks Foursquare and Google

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F13%3A39897068" target="_blank" >RIV/00216275:25530/13:39897068 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of completeness of information from points of interest in geosocial networks Foursquare and Google

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This submission deals with location based services, especially with geosocial networks and with the quality of these information sources. Text describes specifics of these networks and their current status. The main point of the submission is an analysisof completeness of information related to point of interest (POI) provided by geosocial networks Foursquare a Google+ - the most widely used global geosocial networks. The analysis will examine completeness and sufficiency of information provided by these new media and their potential use in commerce, specifically in local tourist industry.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of completeness of information from points of interest in geosocial networks Foursquare and Google

  • Popis výsledku anglicky

    This submission deals with location based services, especially with geosocial networks and with the quality of these information sources. Text describes specifics of these networks and their current status. The main point of the submission is an analysisof completeness of information related to point of interest (POI) provided by geosocial networks Foursquare a Google+ - the most widely used global geosocial networks. The analysis will examine completeness and sufficiency of information provided by these new media and their potential use in commerce, specifically in local tourist industry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2013

  • ISBN

    978-80-905243-7-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    2371-2378

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    20. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku