Zvyšování kvality turistických informací z bodů zájmu v geosociálních sítích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F13%3A39897073" target="_blank" >RIV/00216275:25530/13:39897073 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18450/13:50002134
Výsledek na webu
<a href="http://knowledgeconference.cz//sites/default/files/downloads/2013-Sbornik-Znalosti.pdf" target="_blank" >http://knowledgeconference.cz//sites/default/files/downloads/2013-Sbornik-Znalosti.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zvyšování kvality turistických informací z bodů zájmu v geosociálních sítích
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá kvalitou informací z bodů zájmu v lokálně kontextových službách, resp. geosociálních sítích, které slouží účastníkům místního cestovního ruchu jako informační zdroje. V textu jsou popsána specifika těchto sítí, jejich současný stav aje zmapována dostupnost a kvalita těchto informačních zdrojů. Hlavním cílem příspěvku je zmapovat kvalitu dostupných informací z bodů zájmu a zkoumat možnosti jejího zvýšení prostřednictvím agregace geosociálních sítí a jejich sdílených informací. Tyto agregované informace lze vizualizovat do jednotné mapy za pomocí webové technologie mashup, využitelné pro multiplatformní přístup k informačním zdrojům pro účastníky místního cestovního ruchu. Přínosem tohoto řešení je proto podpora místního cestovního ruchu díky poskytování kvalitních informací z bodů zájmu různých geosociálních sítí prostřednictvím jednoho informačního kanálu.
Název v anglickém jazyce
Improving the quality of tourist information from points of interest in geosocial networks
Popis výsledku anglicky
This submission deals with the quality of information from points of interest in location based services, especially in geosocial networks, which serve to participants of local tourism as an information source. The following text describes specifics of these networks, their current status and the availability and the quality of information source is mapped. The main point of the submission is to map the quality of information available from points of interest and examine possibilities of improving through the aggregation of geosocial networks and shared information. This aggregated information can be visualized in a single map using the web mashup, useful for multiplatform access to information source for the participants of local tourism. The result of this solution is the support of local tourism by providing quality information from points of interest of various geosocial networks through a single communication channel.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference Znalosti pro tržní praxi 2013: veřejná ekonomika ? současnost a perspektiva.
ISBN
978-80-87533-05-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
342-353
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
12. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—