Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inverted pendulum optimal control based on first principle model

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39902014" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39902014 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-33389-2_7" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-33389-2_7</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-33389-2_7" target="_blank" >10.1007/978-3-319-33389-2_7</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inverted pendulum optimal control based on first principle model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the design procedure of nonlinear dynamical model of a real system-inverted pendulum-cart with pendulum. The aim of the paper is to create a mathematical model based on known constructional, mechanical and electrical characteristics of the physical system. Such a model is linearized into standard linear time-invariant state-space model where the input is motor power voltage and the outputs are cart position and pendulum angle. A linear model is used for discrete-time LQ controller design-state variables are estimated and the cart position is controlled with pendulum in upright metastable position.

  • Název v anglickém jazyce

    Inverted pendulum optimal control based on first principle model

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the design procedure of nonlinear dynamical model of a real system-inverted pendulum-cart with pendulum. The aim of the paper is to create a mathematical model based on known constructional, mechanical and electrical characteristics of the physical system. Such a model is linearized into standard linear time-invariant state-space model where the input is motor power voltage and the outputs are cart position and pendulum angle. A linear model is used for discrete-time LQ controller design-state variables are estimated and the cart position is controlled with pendulum in upright metastable position.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AUTOMATION CONTROL THEORY PERSPECTIVES IN INTELLIGENT SYSTEMS

  • ISBN

    978-3-319-33387-8

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    63-74

  • Název nakladatele

    SPRINGER-VERLAG BERLIN

  • Místo vydání

    BERLIN

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    27. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000385788100007