Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce zastavování v městské hromadné dopravě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F12%3APU101488" target="_blank" >RIV/00216305:26110/12:PU101488 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce zastavování v městské hromadné dopravě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdálenost zastávek městské hromadné dopravy je kompromisem mezi více faktory ? především ale cestovní rychlost vozů a docházková vzdálenost cestujících. Při jistém rozsahu obsluhované plochy již nelze tyto dva požadavky skloubit a je nutné přistoupit krozdělení linek do více rychlostních segmentů (vrstev), což znamená výrazný zásah do stávajícího systému MHD. Další vrstva je zajímavá pro středně velké města, kterým se ještě nevyplatí klasické metro, ale jsou již příliš velká na obsluhu pouze zastávkovými linkami. Takovým městem je třeba Brno, které bylo použito jako praktický příklad aplikující teoretická schémata a hodnoty.

  • Název v anglickém jazyce

    Concept of public transport stations

  • Popis výsledku anglicky

    Distance of public transport stops is a compromise between several factors ? but primarily a travel speed of the vehicles and walking distance from door to stop. With some range of operated area it is not able combine this two requirements and it is necessary create more speed segments (layers), which is a big intervention into the existing public transport system. Another layer is of interest to mid-sized cities that have not yet paid classic underground, but there are already too large to operate onlyby lines with many stops. The city of Brno is used as a practical example of applying theoretical schemes and values.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    RDIT 2012

  • ISBN

    978-80-248-2829-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    149-158

  • Název nakladatele

    VŠB - TUO

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    11. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku