MARKETING SEGMENTATION AS FIRST STEP OF AN EFFECTIVE STRATEGIC MANAGEMENT ACCOUNTING IN A CONSTRUCTION COMPANY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F13%3APU104270" target="_blank" >RIV/00216305:26110/13:PU104270 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
MARKETING SEGMENTATION AS FIRST STEP OF AN EFFECTIVE STRATEGIC MANAGEMENT ACCOUNTING IN A CONSTRUCTION COMPANY
Popis výsledku v původním jazyce
Integration of accounting and marketing within the framework of strategic management can bring to construction companies the perspective of growing and meeting profitability targets. Marketing is a core business of the company and is responsible for managing and developing sales by the way of investors needs satisfaction
Název v anglickém jazyce
MARKETING SEGMENTATION AS FIRST STEP OF AN EFFECTIVE STRATEGIC MANAGEMENT ACCOUNTING IN A CONSTRUCTION COMPANY
Popis výsledku anglicky
Integration of accounting and marketing within the framework of strategic management can bring to construction companies the perspective of growing and meeting profitability targets. Marketing is a core business of the company and is responsible for managing and developing sales by the way of investors needs satisfaction
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Innovative trends in construction and real estate sector
ISBN
978-80-227-3932-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
1-9
Název nakladatele
Slovenská technická univerzita
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
9. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—