Modely pro výuku technické diagnostiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F03%3APU39294" target="_blank" >RIV/00216305:26210/03:PU39294 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Modely pro výuku technické diagnostiky
Popis výsledku v původním jazyce
Moderní metody technické diagnostiky jsou velmi často nejen ve strojírenství založeny na analýze chvění pomocí Fourierovy transformace. Specializované analyzátory však pro běžnou výuku nejsou vždy dostupné. Příspěvek se zamýšlí nad možnostmi přiblížení frekvenční analýzy studentům s využitím dostupného programového vybavení a výukových modelů.
Název v anglickém jazyce
The Models for Teaching of Technical Diagnostics
Popis výsledku anglicky
Modern technical diagnostics methods are based on analyze of vibration by using of Fourier transform very often and not only in machinery. Special analyzers are not accessible for normal teaching all the time. This paper is intended above eventuality ofapproximation this frequency analysis for students by using accessible software accessories and teaching models.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JB - Senzory, čidla, měření a regulace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
TD 2003 - DIAGON 2003
ISBN
80-7318-129-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
105-110
Název nakladatele
NEUVEDEN
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
15. 5. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—