Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování pohybu železničního vozidla s uvažováním obecné geometrie kol a kolejnic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F07%3APU70054" target="_blank" >RIV/00216305:26210/07:PU70054 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modelling of railway vehicle movement considering non-ideal geometry of wheels and rails

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A model of railway vehicle movement is presented. This model takes into account arbitrary shape of wheel and rails. Therefore models of contact of surfaces of arbitrary geometry are built in. The contact forces are found with possibility of choice from methods of rolling contact mechanics. The shape irregularities cause vibrations, therefore a model of track and its rails, sleepers and ballast is incorporated and also the vehicle model includes vibration-damping elements. Overall it makes a complete model of the vehicle movement with focus on the wear prediction and vibrations due to the corrugation.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling of railway vehicle movement considering non-ideal geometry of wheels and rails

  • Popis výsledku anglicky

    A model of railway vehicle movement is presented. This model takes into account arbitrary shape of wheel and rails. Therefore models of contact of surfaces of arbitrary geometry are built in. The contact forces are found with possibility of choice from methods of rolling contact mechanics. The shape irregularities cause vibrations, therefore a model of track and its rails, sleepers and ballast is incorporated and also the vehicle model includes vibration-damping elements. Overall it makes a complete model of the vehicle movement with focus on the wear prediction and vibrations due to the corrugation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F06%2F0914" target="_blank" >GA101/06/0914: Numerické modelování velkých elasto-plastických deformací a aplikace v procesech tváření kovů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Applied andComputational Mechanics

  • ISSN

    1802-680X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    489-498

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus