Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MODELLING, IDENTIFICATION AND CONTROL OF ELECTRONIC THROTTLE USING DSPACE TOOLS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F08%3APU76538" target="_blank" >RIV/00216305:26210/08:PU76538 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    MODELLING, IDENTIFICATION AND CONTROL OF ELECTRONIC THROTTLE USING DSPACE TOOLS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Electronic throttle consist of DC motor, spur gears, return spring, position sensor, power electronics and ECU. The position control of this electromechanical system is relatively difficult due to very high friction and strong nonlinearity of the spring.Simple application of linear control, such as PID, fails. This paper deals with the nonlinear control using principles of feedback linearization. The key component of controller structure is the friction compensator. In the paper, there is described modelling and parameter identification as well as the implementation details leading to satisfactory behavior. The controller designed in Simulink environment has been verified experimentally using dSpace RCP software/hardware.

  • Název v anglickém jazyce

    MODELLING, IDENTIFICATION AND CONTROL OF ELECTRONIC THROTTLE USING DSPACE TOOLS

  • Popis výsledku anglicky

    Electronic throttle consist of DC motor, spur gears, return spring, position sensor, power electronics and ECU. The position control of this electromechanical system is relatively difficult due to very high friction and strong nonlinearity of the spring.Simple application of linear control, such as PID, fails. This paper deals with the nonlinear control using principles of feedback linearization. The key component of controller structure is the friction compensator. In the paper, there is described modelling and parameter identification as well as the implementation details leading to satisfactory behavior. The controller designed in Simulink environment has been verified experimentally using dSpace RCP software/hardware.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP101%2F06%2FP108" target="_blank" >GP101/06/P108: Výzkum simulačního a experimentálního modelování dynamiky mobilních kráčejících robotů</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technical Computing Prague 2008

  • ISBN

    978-80-7080-692-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Humusoft

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku