Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virtuální prototyp řetězového převodu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F08%3APU78131" target="_blank" >RIV/00216305:26210/08:PU78131 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26210/09:PU78131

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Virtual Prototype of Timing Chain Drive

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Development of combustion engines can be characterized by continuous increase in the number of computational simulations being applied in all areas. There is a clear trend to use chain or belt drives for the design of timing drives. Computational simulation of these drives has not been developing too long due to high demands on the computational technology. The paper focuses on simulation of dynamics of the timing chain drive with the use of a multi-body system. A mass-produced four cylinder in-line engine with two camshafts and two valves per cylinder has been used as a computational model.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual Prototype of Timing Chain Drive

  • Popis výsledku anglicky

    Development of combustion engines can be characterized by continuous increase in the number of computational simulations being applied in all areas. There is a clear trend to use chain or belt drives for the design of timing drives. Computational simulation of these drives has not been developing too long due to high demands on the computational technology. The paper focuses on simulation of dynamics of the timing chain drive with the use of a multi-body system. A mass-produced four cylinder in-line engine with two camshafts and two valves per cylinder has been used as a computational model.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Engineering Mechanics

  • ISSN

    1802-1484

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    154

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus