Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Emission Potentials of Hydrogen Engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F03%3A02091517" target="_blank" >RIV/68407700:21220/03:02091517 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Emission Potentials of Hydrogen Engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the application of advanced simulation tools to modeling of properties of working cycle of hydrogen fueled engines. Two models of different level have been used. 0-D/1-D code GT-Power has been used to perform sensitivity analysis ofinfluence of air excess, spark timing and compression ratio on main engine parameters and NO formation analysis. CFD model developed by the authors has been employed to detailed simulation of in-cylinder phenomena during combustion including chemical kinetics. Results giving practical clues concerning possible engine setting to avoid NO formation are presented. Comparisons with experiments are shown.

  • Název v anglickém jazyce

    Emission Potentials of Hydrogen Engine

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the application of advanced simulation tools to modeling of properties of working cycle of hydrogen fueled engines. Two models of different level have been used. 0-D/1-D code GT-Power has been used to perform sensitivity analysis ofinfluence of air excess, spark timing and compression ratio on main engine parameters and NO formation analysis. CFD model developed by the authors has been employed to detailed simulation of in-cylinder phenomena during combustion including chemical kinetics. Results giving practical clues concerning possible engine setting to avoid NO formation are presented. Comparisons with experiments are shown.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    FUELS 2003

  • ISBN

    3-924813-51-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    249-259

  • Název nakladatele

    Technische Akademie Esslingen

  • Místo vydání

    Ostfildern

  • Místo konání akce

    Ostfildern

  • Datum konání akce

    15. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku