Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TOPOMETRICAL FEM OPTIMIZATION OF L 410 NG AIRCRAFT WING STRUCTURE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F14%3APU110799" target="_blank" >RIV/00216305:26210/14:PU110799 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.mmk.econference.cz/czech/prihlasene-prispevky_cs.html" target="_blank" >http://www.mmk.econference.cz/czech/prihlasene-prispevky_cs.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TOPOMETRICAL FEM OPTIMIZATION OF L 410 NG AIRCRAFT WING STRUCTURE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents a topometrical optimization of the critical semi-shell wing structure of the aircraft in the CS-23 Commuter category. The modern FE optimization methods were used and significant weight savings were achieved mainly on the milled integral lower wing panel. A FE model validation with the analytical software and a selection of limits and requirements for an optimization are described in this article. Also a final stress analysis and a complex load capacity analysis are proved for designed structure modifications with an optimal stress distribution.

  • Název v anglickém jazyce

    TOPOMETRICAL FEM OPTIMIZATION OF L 410 NG AIRCRAFT WING STRUCTURE

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a topometrical optimization of the critical semi-shell wing structure of the aircraft in the CS-23 Commuter category. The modern FE optimization methods were used and significant weight savings were achieved mainly on the milled integral lower wing panel. A FE model validation with the analytical software and a selection of limits and requirements for an optimization are described in this article. Also a final stress analysis and a complex load capacity analysis are proved for designed structure modifications with an optimal stress distribution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. Hradec Králové: MAGNANIMITAS.

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku