Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Truck vibrations caused by unbalanced rotating shaft

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F16%3APU120554" target="_blank" >RIV/00216305:26210/16:PU120554 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jvejournals.com/article/17475" target="_blank" >https://www.jvejournals.com/article/17475</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Truck vibrations caused by unbalanced rotating shaft

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article presents an analysis of vibrations in drivetrain of an 8x8 truck caused by an unbalanced rotating drive shaft. This truck is also used in military and fire sphere. The aim was to reduce the vibrations affecting the drivers, therefore, a transient computational model for analysis of drivetrain shaft deflection was created in Matlab software. This model was compared to the simulation of the transient behaviour of a drivetrain shaft 3D model with the use of FEM. To verify the computational models, measurements of the rotating shaft deflection and directional oscillations on the truck driveline were carried out in the original version and then also with the designed modifications of the components. The conclusion presents the interpretation of the results.

  • Název v anglickém jazyce

    Truck vibrations caused by unbalanced rotating shaft

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents an analysis of vibrations in drivetrain of an 8x8 truck caused by an unbalanced rotating drive shaft. This truck is also used in military and fire sphere. The aim was to reduce the vibrations affecting the drivers, therefore, a transient computational model for analysis of drivetrain shaft deflection was created in Matlab software. This model was compared to the simulation of the transient behaviour of a drivetrain shaft 3D model with the use of FEM. To verify the computational models, measurements of the rotating shaft deflection and directional oscillations on the truck driveline were carried out in the original version and then also with the designed modifications of the components. The conclusion presents the interpretation of the results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1202" target="_blank" >LO1202: NETME CENTRE PLUS</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vibroengineering PROCEDIA

  • ISBN

  • ISSN

    2345-0533

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    148-153

  • Název nakladatele

    JVE International

  • Místo vydání

    Kaunas, Lithuania

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    31. 8. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku