Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SHAFT VIBRATION OF THE TRUCK

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F17%3APU123642" target="_blank" >RIV/00216305:26210/17:PU123642 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.engmech.cz/im/proceedings/show_p/2017/126" target="_blank" >http://www.engmech.cz/im/proceedings/show_p/2017/126</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    SHAFT VIBRATION OF THE TRUCK

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes analysis of vibrations in a powertrain of a truck with 8x8 drive. It may be caused by a deflection of the rotating drive shaft. The aim was to reduce the vibrations, therefore, a transient computational model I for analysis of shaft deflection was created in Matlab software. Analytical and differential equations are used. This model I was compared to the simulation of the transient behaviour of model II with the use of FEM. To verify the computational models, measurements of the shaft deflection and directional vibrations were carried out. The conclusion presents the interpretation of the results of old and new modification of the powertrain and the cause of vibration is also demonstrated.

  • Název v anglickém jazyce

    SHAFT VIBRATION OF THE TRUCK

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes analysis of vibrations in a powertrain of a truck with 8x8 drive. It may be caused by a deflection of the rotating drive shaft. The aim was to reduce the vibrations, therefore, a transient computational model I for analysis of shaft deflection was created in Matlab software. Analytical and differential equations are used. This model I was compared to the simulation of the transient behaviour of model II with the use of FEM. To verify the computational models, measurements of the shaft deflection and directional vibrations were carried out. The conclusion presents the interpretation of the results of old and new modification of the powertrain and the cause of vibration is also demonstrated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1202" target="_blank" >LO1202: NETME CENTRE PLUS</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering Mechanics 2017

  • ISBN

    978-80-214-5497-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    546-549

  • Název nakladatele

    Brno University of Technology

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    15. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000411657600126