Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inflencing of Engine Block Load by Means of Crankshaft Design

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F17%3APU124756" target="_blank" >RIV/00216305:26210/17:PU124756 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inflencing of Engine Block Load by Means of Crankshaft Design

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The engine block load is significantly affected by crank train inertia forces and moments mainly at higher engine speed. This load can be reduced by means of crankshaft counterweights and their appropriate design. The influence of counterweights design upon the engine block load is examined on an in-line fourcylinder naturally aspirated engine in consideration of internal moments of crank train rotating parts. For the analysis are used state-of-the-art methods such as CAD, Finite Elements Method and Multi-body System tools which incorporate flexible bodies, and a computation model of hydrodynamic bearing dynamics.

  • Název v anglickém jazyce

    Inflencing of Engine Block Load by Means of Crankshaft Design

  • Popis výsledku anglicky

    The engine block load is significantly affected by crank train inertia forces and moments mainly at higher engine speed. This load can be reduced by means of crankshaft counterweights and their appropriate design. The influence of counterweights design upon the engine block load is examined on an in-line fourcylinder naturally aspirated engine in consideration of internal moments of crank train rotating parts. For the analysis are used state-of-the-art methods such as CAD, Finite Elements Method and Multi-body System tools which incorporate flexible bodies, and a computation model of hydrodynamic bearing dynamics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník přednášek XLVIII. mezinárodní konference kateder a pracovišť spalovacích motorů českých a slovenských vysokých škol

  • ISBN

    978-80-7494-354-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    254

  • Strana od-do

    161-169

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Klášter Hradiště nad Jizerou

  • Datum konání akce

    11. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku