Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Investigation of an Engine Block Load by means of Crank Train Rotating Parts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F18%3APU128756" target="_blank" >RIV/00216305:26210/18:PU128756 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jvejournals.com/article/19933" target="_blank" >https://www.jvejournals.com/article/19933</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Investigation of an Engine Block Load by means of Crank Train Rotating Parts

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with research of an engine block load caused particularly by inertia effects of the crank train rotating parts. Substantial reduction of this load can be achieved by an appropriate design of the crankshaft counterweights. The relation between crank train internal moments of rotating parts and the engine block load is investigated in the case of an I4 MPI engine with two variants of the crank train design. Used methodology is based on MBS simulations, where modally reduced flexible bodies and computational model of a hydrodynamic bearing are included.

  • Název v anglickém jazyce

    Investigation of an Engine Block Load by means of Crank Train Rotating Parts

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with research of an engine block load caused particularly by inertia effects of the crank train rotating parts. Substantial reduction of this load can be achieved by an appropriate design of the crankshaft counterweights. The relation between crank train internal moments of rotating parts and the engine block load is investigated in the case of an I4 MPI engine with two variants of the crank train design. Used methodology is based on MBS simulations, where modally reduced flexible bodies and computational model of a hydrodynamic bearing are included.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1202" target="_blank" >LO1202: NETME CENTRE PLUS</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vibroengineering PROCEDIA

  • ISBN

  • ISSN

    2345-0533

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    117-122

  • Název nakladatele

    JVE International

  • Místo vydání

    Kaunas, Lithuania

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    22. 5. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku