Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Raising Students Motivation in General English Courses at the Faculty of Electrical Engineering and Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F13%3APU106820" target="_blank" >RIV/00216305:26220/13:PU106820 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Raising Students Motivation in General English Courses at the Faculty of Electrical Engineering and Communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the problems of teaching general English courses to students of various faculties. The author first covers the general situation in more advanced courses and students attitude to English learning, posing questions in order to start up a discussion over the ways motivating students not only to pass the final exam, but to make them interested in learning English as something meaningful they can use in their everyday lives. The author defines what task-based learning is and suggests its modified usage in the courses as a means of motivation.

  • Název v anglickém jazyce

    Raising Students Motivation in General English Courses at the Faculty of Electrical Engineering and Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the problems of teaching general English courses to students of various faculties. The author first covers the general situation in more advanced courses and students attitude to English learning, posing questions in order to start up a discussion over the ways motivating students not only to pass the final exam, but to make them interested in learning English as something meaningful they can use in their everyday lives. The author defines what task-based learning is and suggests its modified usage in the courses as a means of motivation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    English Studies, Department of Foreign Languages

  • ISBN

    978-80-214-4837-7

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Počet stran knihy

    106

  • Název nakladatele

    Vutium, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly