Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Satisfaction and Perceived Value Measurement

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F01%3APU27462" target="_blank" >RIV/00216305:26510/01:PU27462 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Satisfaction and Perceived Value Measurement

  • Popis výsledku v původním jazyce

    For precise decision-making, managers at all levels of administration have to know how to evaluate the performance of enterprise. For this evaluation they need a system of balanced indicators and indexes describing the performance ? all these requirements are included in the Balanced Scorecard. For the measurement of performance, the Balanced Scorecard is using four basic fields ? financial, customer, internal business processes and staff training. Objective of this contribution is to look at the measuurement of customer satisfaction and perceived value. This key area is an inseparable part in the process of the performance measurement.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Satisfaction and Perceived Value Measurement

  • Popis výsledku anglicky

    For precise decision-making, managers at all levels of administration have to know how to evaluate the performance of enterprise. For this evaluation they need a system of balanced indicators and indexes describing the performance ? all these requirements are included in the Balanced Scorecard. For the measurement of performance, the Balanced Scorecard is using four basic fields ? financial, customer, internal business processes and staff training. Objective of this contribution is to look at the measuurement of customer satisfaction and perceived value. This key area is an inseparable part in the process of the performance measurement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    V. International Conference of Doctoral Students

  • ISBN

    83-231-1327-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    143-149

  • Název nakladatele

    Nicholas Copernicus University in Torun

  • Místo vydání

    Torun

  • Místo konání akce

    Toruň

  • Datum konání akce

    12. 6. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku