Customer Satisfaction and Perceived Value Measurement
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F01%3APU27462" target="_blank" >RIV/00216305:26510/01:PU27462 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Satisfaction and Perceived Value Measurement
Popis výsledku v původním jazyce
For precise decision-making, managers at all levels of administration have to know how to evaluate the performance of enterprise. For this evaluation they need a system of balanced indicators and indexes describing the performance ? all these requirements are included in the Balanced Scorecard. For the measurement of performance, the Balanced Scorecard is using four basic fields ? financial, customer, internal business processes and staff training. Objective of this contribution is to look at the measuurement of customer satisfaction and perceived value. This key area is an inseparable part in the process of the performance measurement.
Název v anglickém jazyce
Customer Satisfaction and Perceived Value Measurement
Popis výsledku anglicky
For precise decision-making, managers at all levels of administration have to know how to evaluate the performance of enterprise. For this evaluation they need a system of balanced indicators and indexes describing the performance ? all these requirements are included in the Balanced Scorecard. For the measurement of performance, the Balanced Scorecard is using four basic fields ? financial, customer, internal business processes and staff training. Objective of this contribution is to look at the measuurement of customer satisfaction and perceived value. This key area is an inseparable part in the process of the performance measurement.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
V. International Conference of Doctoral Students
ISBN
83-231-1327-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
143-149
Název nakladatele
Nicholas Copernicus University in Torun
Místo vydání
Torun
Místo konání akce
Toruň
Datum konání akce
12. 6. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—