Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Total Customer Satisfaction - marketing target

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33666" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Total Customer Satisfaction - marketing target

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At the present time the satisfaction of customers is becoming the dominant target for many companies. It can be reasoned by the fact that various global companies cover into their marketing targets ?100% satisfaction of customers?. In certain companies this target is linked with the strong personal vision of the founder of the company, at others it is the result prevailingly related to the focusing of the company to quality. To understand how to reach the target of Total Customer Satisfaction means at ffirst to understand why was the strategic acceptance of this concept so broad. The text shall be at the first part interested in the analytical evaluation of pre-requisites which resulted into the expansion of this concept. Mainly it will be the significant changes in the industrial economies, which by the means of influencing of the overall character of today global environment significantly contributed to the focusing of the companies to customer satisfaction.

  • Název v anglickém jazyce

    Total Customer Satisfaction - marketing target

  • Popis výsledku anglicky

    At the present time the satisfaction of customers is becoming the dominant target for many companies. It can be reasoned by the fact that various global companies cover into their marketing targets ?100% satisfaction of customers?. In certain companies this target is linked with the strong personal vision of the founder of the company, at others it is the result prevailingly related to the focusing of the company to quality. To understand how to reach the target of Total Customer Satisfaction means at ffirst to understand why was the strategic acceptance of this concept so broad. The text shall be at the first part interested in the analytical evaluation of pre-requisites which resulted into the expansion of this concept. Mainly it will be the significant changes in the industrial economies, which by the means of influencing of the overall character of today global environment significantly contributed to the focusing of the companies to customer satisfaction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zarzandzanie marketingowe w polskich predsienbiorstwach

  • ISBN

    83-231-1441-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    277-279

  • Název nakladatele

    Katedra marketingu, Uniwersytet Mikolaja Kopernika

  • Místo vydání

    Torun

  • Místo konání akce

    Toruň

  • Datum konání akce

    6. 5. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku