Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The role of marketing culture in the context of suistainable company development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F03%3APU43453" target="_blank" >RIV/00216305:26510/03:PU43453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    The role of marketing culture in the context of suistainable company development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The objective of this article is theoretical delimitation of the term of marketing culture and formation of the background for its research from the point of long-term development of the company. Lately, possibilities how to guarantee sustainable development of companies are sought more and more frequently. In case of marketing culture it concerns the fact that just this culture could integrate - with its basic postulates determining the relation to environment ? the individual sub-cultures in the organnization and, consequently, to form space for successful functioning of companies. The article has been prepared within the framework of the solution to research with the title "Organization Culture of Czech Companies? (GA 402/02/0114).

  • Název v anglickém jazyce

    The role of marketing culture in the context of suistainable company development

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of this article is theoretical delimitation of the term of marketing culture and formation of the background for its research from the point of long-term development of the company. Lately, possibilities how to guarantee sustainable development of companies are sought more and more frequently. In case of marketing culture it concerns the fact that just this culture could integrate - with its basic postulates determining the relation to environment ? the individual sub-cultures in the organnization and, consequently, to form space for successful functioning of companies. The article has been prepared within the framework of the solution to research with the title "Organization Culture of Czech Companies? (GA 402/02/0114).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0114" target="_blank" >GA402/02/0114: Organizační kultura českých firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceeding of 5th Annual International Conference Conditions of suistainable development: new challenges and prospects

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    NEUVEDEN

  • Místo vydání

    NEUVEDEN

  • Místo konání akce

    Riga, Lotyšsko

  • Datum konání akce

    11. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku