The role of marketing culture in the context of suistainable company development
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F03%3APU43453" target="_blank" >RIV/00216305:26510/03:PU43453 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
The role of marketing culture in the context of suistainable company development
Popis výsledku v původním jazyce
The objective of this article is theoretical delimitation of the term of marketing culture and formation of the background for its research from the point of long-term development of the company. Lately, possibilities how to guarantee sustainable development of companies are sought more and more frequently. In case of marketing culture it concerns the fact that just this culture could integrate - with its basic postulates determining the relation to environment ? the individual sub-cultures in the organnization and, consequently, to form space for successful functioning of companies. The article has been prepared within the framework of the solution to research with the title "Organization Culture of Czech Companies? (GA 402/02/0114).
Název v anglickém jazyce
The role of marketing culture in the context of suistainable company development
Popis výsledku anglicky
The objective of this article is theoretical delimitation of the term of marketing culture and formation of the background for its research from the point of long-term development of the company. Lately, possibilities how to guarantee sustainable development of companies are sought more and more frequently. In case of marketing culture it concerns the fact that just this culture could integrate - with its basic postulates determining the relation to environment ? the individual sub-cultures in the organnization and, consequently, to form space for successful functioning of companies. The article has been prepared within the framework of the solution to research with the title "Organization Culture of Czech Companies? (GA 402/02/0114).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0114" target="_blank" >GA402/02/0114: Organizační kultura českých firem</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceeding of 5th Annual International Conference Conditions of suistainable development: new challenges and prospects
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
NEUVEDEN
Místo vydání
NEUVEDEN
Místo konání akce
Riga, Lotyšsko
Datum konání akce
11. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—