Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postavte si vlastní dům inovace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU90015" target="_blank" >RIV/00216305:26510/10:PU90015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postavte si vlastní dům inovace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rostoucí globální konkurence, zkracování životních cyklů produktů, nové objevy vědy a nároční zákazníci představují stále rostoucí výzvy pro řízení inovací v podnicích. Dlouhodobě není žádná silná stránka podniku tak významná jako schopnost diferenciacevynikajícími výrobky nebo službami na atraktivních trzích. Inovace zajišťují trvání úspěchu na trhu a jsou tedy rozhodným strategickým faktorem. Řízení inovačních aktivit má mimořádný význam pro růst produktivity, efektivnosti a tvorbu hodnoty podniku. Cílem tohoto článku je představit výsledky a zjištění výzkumného projektu uskutečněného pod záštitou Interní grantové agentury Fakulty podnikatelské VUT v Brně, jež proběhl v roce 2010. Tento projekt byl zaměřen na oblast řízení a hodnocení inovačních aktivit podniků v jihomoravském kraji ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Let's Build Your Own House of Innovation

  • Popis výsledku anglicky

    Increasing global competition, product life cycle stealing, new scientific findings and demanding customers represent challenges for innovation management. There is no strength as essential as an ability of differentiation by excellent products or services at attractive markets in long-term period. Innovation provides sustainable market success. Therefore, it is one of the key strategic success factors. The purpose of this paper is to present and discuss knowledge and findings of original primary research into South-Moravian companies within a project of Internal Grant Agency Faculty of Business and Management Brno University of Technology, which has been conducted in 2010. The research project has been focused on innovation management and its assessment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky.

  • ISBN

    978-80-86703-41-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    6. 12. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku