Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Communications Mix of Universities - Communication With Students in an Increasing Competitive University Environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU94235" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU94235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Communications Mix of Universities - Communication With Students in an Increasing Competitive University Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this period of increasing competition among universities and demographic decline in the Czech Republic, every manager working within the academic sphere must focus on optimizing the marketing activities of tertiary education. The aim of this study isto analyze the methods and styles of marketing communications universities and their faculties use when communicating with prospective students.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Communications Mix of Universities - Communication With Students in an Increasing Competitive University Environment

  • Popis výsledku anglicky

    In this period of increasing competition among universities and demographic decline in the Czech Republic, every manager working within the academic sphere must focus on optimizing the marketing activities of tertiary education. The aim of this study isto analyze the methods and styles of marketing communications universities and their faculties use when communicating with prospective students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Competitiveness

  • ISSN

    1804-171X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    58-71

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus