Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

INNOVATIVE EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN HIGHER EDUCATION ? MARKETING ACTIVITY EFFECTIVENESS MEASUREMENT IN SYSTEM MAPLE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU96714" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU96714 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    INNOVATIVE EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN HIGHER EDUCATION ? MARKETING ACTIVITY EFFECTIVENESS MEASUREMENT IN SYSTEM MAPLE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Increased requirement of the practice for measurement of marketing activity effectiveness leads in higher education to the pressure on applying the methods of quantitative disciplines and on construing own methodologies when processing and evaluating researches of economic and social phenomena. Application of sophisticated methods of marketing measurement activities as the basic marketing tools for measurements enables inter alia creation of the communication harmony between different functional corporate sectors (marketing is thus encouraged to speak in the same language which stresses effectiveness of its planned and realized activities). The appropriate and competitive reaction of the companies and other subjects to the challenges of markets seems to be one of the key issues of current managerial decision making. That is why marketing as an area of market challenges solving should be prepared to communicate the problems with own tools and activities effectiveness. The aim of the pap

  • Název v anglickém jazyce

    INNOVATIVE EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN HIGHER EDUCATION ? MARKETING ACTIVITY EFFECTIVENESS MEASUREMENT IN SYSTEM MAPLE

  • Popis výsledku anglicky

    Increased requirement of the practice for measurement of marketing activity effectiveness leads in higher education to the pressure on applying the methods of quantitative disciplines and on construing own methodologies when processing and evaluating researches of economic and social phenomena. Application of sophisticated methods of marketing measurement activities as the basic marketing tools for measurements enables inter alia creation of the communication harmony between different functional corporate sectors (marketing is thus encouraged to speak in the same language which stresses effectiveness of its planned and realized activities). The appropriate and competitive reaction of the companies and other subjects to the challenges of markets seems to be one of the key issues of current managerial decision making. That is why marketing as an area of market challenges solving should be prepared to communicate the problems with own tools and activities effectiveness. The aim of the pap

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sborník vědeckých prací University Pardubice

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XVI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    21

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    172-182

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus