Moderní marketingové trendy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F23%3A91675" target="_blank" >RIV/60460709:41110/23:91675 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní marketingové trendy
Popis výsledku v původním jazyce
The need to ensure sustainable consumption is one of the main challenges of contemporary society. This need cannot be fulfilled without the willingness of consumers to invest in ethical products. Support for the purchase of ecological products and the role of communication for sustainable consumption are two important prerequisites for the further development of this area. Marketing communication can be a very effective tool, which is able to significantly support both the general awareness of consumers about the principles of ethical shopping, but at the same time to make them realize ethical purchases for the purposes of their own consumption. In the case of marketing activities, it is not possible to approach all customers in the same way in order to achieve an optimal effect.
Název v anglickém jazyce
Modern marketing trends
Popis výsledku anglicky
The need to ensure sustainable consumption is one of the main challenges of contemporary society. This need cannot be fulfilled without the willingness of consumers to invest in ethical products. Support for the purchase of ecological products and the role of communication for sustainable consumption are two important prerequisites for the further development of this area. Marketing communication can be a very effective tool, which is able to significantly support both the general awareness of consumers about the principles of ethical shopping, but at the same time to make them realize ethical purchases for the purposes of their own consumption. In the case of marketing activities, it is not possible to approach all customers in the same way in order to achieve an optimal effect.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Moderní marketingové trendy
ISBN
978-80-7408-253-5
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
176-188
Počet stran knihy
253
Název nakladatele
VŠFS
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—