Marketing effectiveness in engineering: Case study In Czech companies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F15%3APU114376" target="_blank" >RIV/00216305:26510/15:PU114376 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing effectiveness in engineering: Case study In Czech companies
Popis výsledku v původním jazyce
Paper is focused on the current needs of the business effectiveness and efficiency of marketing activities in engineering field. In industrial environment, effectiveness has been kind of prerequisite for the success of the strategic marketing objectives in relation to corporate strategy. To explore the knowledge area there was also used primary and secondary research. The research was conducted in three companies. This paper is based on primary research, where case study was used, designed as triangulation (included structured questionnaire, interviews, content analysis).
Název v anglickém jazyce
Marketing effectiveness in engineering: Case study In Czech companies
Popis výsledku anglicky
Paper is focused on the current needs of the business effectiveness and efficiency of marketing activities in engineering field. In industrial environment, effectiveness has been kind of prerequisite for the success of the strategic marketing objectives in relation to corporate strategy. To explore the knowledge area there was also used primary and secondary research. The research was conducted in three companies. This paper is based on primary research, where case study was used, designed as triangulation (included structured questionnaire, interviews, content analysis).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Innovation Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth Editor
ISBN
978-0-9860419-4-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
2303-2310
Název nakladatele
International Business Information Management Association (IBIMA)
Místo vydání
Amsterdam Netherlands
Místo konání akce
Amsterdam
Datum konání akce
7. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000360508700225