Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

From Competence To Experience: Employee-Centricity in The Customer-Centric World

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F19%3APU132649" target="_blank" >RIV/00216305:26510/19:PU132649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ibima.org/accepted-paper/from-competence-to-experience-employee-centricity-in-the-customer-centric-world/" target="_blank" >https://ibima.org/accepted-paper/from-competence-to-experience-employee-centricity-in-the-customer-centric-world/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    From Competence To Experience: Employee-Centricity in The Customer-Centric World

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer experience management as the current peak in the area of modern customer-centric marketing is challenging companies to effectively manage factors influencing customer experience creation with the promise of achieving differentiation and competitive advantage. On the contrary, human resource management is currently embracing employee-centricity with increased focus on employee's competencies, their development and activitites such as knowledge and talent management. The aim of this research is to find touch points between the marketing approach of customer experience management and human resource theme of employee competencies, then to identify key aspects of competence for customer experience oriented fron-line employees and avenues for further research.

  • Název v anglickém jazyce

    From Competence To Experience: Employee-Centricity in The Customer-Centric World

  • Popis výsledku anglicky

    Customer experience management as the current peak in the area of modern customer-centric marketing is challenging companies to effectively manage factors influencing customer experience creation with the promise of achieving differentiation and competitive advantage. On the contrary, human resource management is currently embracing employee-centricity with increased focus on employee's competencies, their development and activitites such as knowledge and talent management. The aim of this research is to find touch points between the marketing approach of customer experience management and human resource theme of employee competencies, then to identify key aspects of competence for customer experience oriented fron-line employees and avenues for further research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    33rd IBIMA International Conference 2019

  • ISBN

    978-0-9998551-2-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    8282-8296

  • Název nakladatele

    IBIMA Publishing

  • Místo vydání

    King of Prussia, PA

  • Místo konání akce

    Granada, Spain

  • Datum konání akce

    10. 4. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000510675604006