Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamika terciárního vzdělávání a vysokoškolská legislativa: Analýza legislativy pro terciární vzdělávání v evropských zemích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F06%3A%230000031" target="_blank" >RIV/00237752:_____/06:#0000031 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dynamika terciárního vzdělávání a vysokoškolská legislativa: Analýza legislativy pro terciární vzdělávání v evropských zemích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato studie zkoumá roli a význam vysokoškolské legislativy v současném vývoji terciárního vzdělávání. Rozbor vztahu mezi implementací Boloňského procesu a legislativními systémy vede k závěru, že vysokoškolská legislativa sama o sobě není nezávislým faktorem určujícím dynamiku terciárního vzdělávání. Přikláním se proto k těm přístupům, které legislativu považují pouze za jeden z nástrojů vysokoškolské politiky, který nemůže být smysluplně analyzován bez zřetele k nástrojům ostatním a ke kontextu této politiky jako celku.

  • Název v anglickém jazyce

    Higher Education Dynamics and Legislation: An Analysis of Higher Education Legislation in Europe

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, I address the role and importance of legislation in the current development of tertiary education. The analysis of the relation between the implementation of the Bologna process and the legislative systems of various European countries reveals, however, that legislation itself is not an independent factor determining the development of tertiary education. I thus conclude that legislation is only one of the instruments of the HE policy, which cannot be meaningfully analysed without regardto other instruments and to the context of this policy as a whole.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    79-94

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus