Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od elitního přes masové k univerzálnímu terciárnímu vzdělávání: koncepce Martina Trowa

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F08%3A%230000106" target="_blank" >RIV/00237752:_____/08:#0000106 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od elitního přes masové k univerzálnímu terciárnímu vzdělávání: koncepce Martina Trowa

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Trowova koncepce transformace od elitního přes masové k univerzálnímu terciárnímu vzdělávání se stala za poslední čtyři desetiletí východiskem nejen pro výzkum vysokého školství, ale také pro debaty o vysokoškolské politice. Tento článek poprvé v českémprostředí v úplnosti představuje Trowův koncept a upozorňuje také na některé otázky, kterými se tento koncept nezabýval dostatečně.

  • Název v anglickém jazyce

    From elite to mass universal tertiary education: Martin Trow´s concept

  • Popis výsledku anglicky

    Martin Trow's concept of the transition of higher education from elite through mass to universal phase has become since it's first formulation at the beginning of the 1970s the cornerstone not just of higher education research but of higher education policy discourses as well. This article surveys the full extent of the concept, taking into account Trow's various publications on the topic from the early 1970s until today. In addition, i point out several important dimensions of higher education transformations that are inadequately addressed within the concept, namely funding, research, inequalities and returns to higher education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AULA

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus