Analytika učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F23%3AN0000018" target="_blank" >RIV/00237752:_____/23:N0000018 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analytika učení
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola "Analytika učení" se zaměřuje na využití dat a jejich analýzu pro zlepšení vzdělávacího procesu. Analytika učení zahrnuje sběr, měření a vyhodnocování dat o studentech a jejich vzdělávacím prostředí s cílem porozumět jejich potřebám a optimalizovat proces učení. Tato metoda umožňuje identifikovat vzorce chování, předvídat výsledky a přizpůsobit výukové strategie individuálním potřebám studentů. Důraz je kladen na propojení teoretických poznatků s praktickým využitím, například při sledování pokroku studentů, zlepšování výukových materiálů nebo efektivnějším řízení vzdělávacích programů. Analytika učení je stále se rozvíjející oblast, která využívá moderní technologie, jako je umělá inteligence a data mining, pro podporu vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Learning analytics
Popis výsledku anglicky
The "Learning Analytics" chapter focuses on the use of data and its analysis to improve the learning process. Learning analytics involves collecting, measuring and evaluating data about students and their learning environment in order to understand their needs and optimize the learning process. This method allows you to identify behavioral patterns, predict outcomes, and tailor instructional strategies to individual student needs. The emphasis is on linking theoretical knowledge with practical applications, for example in monitoring student progress, improving teaching materials or managing educational programmes more effectively. Learning analytics is a growing field that uses modern technologies such as artificial intelligence and data mining to support learning.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.
ISBN
978-80-86302-66-9
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
159-165
Počet stran knihy
172
Název nakladatele
Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—