Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analytika učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F23%3AN0000018" target="_blank" >RIV/00237752:_____/23:N0000018 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analytika učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola "Analytika učení" se zaměřuje na využití dat a jejich analýzu pro zlepšení vzdělávacího procesu. Analytika učení zahrnuje sběr, měření a vyhodnocování dat o studentech a jejich vzdělávacím prostředí s cílem porozumět jejich potřebám a optimalizovat proces učení. Tato metoda umožňuje identifikovat vzorce chování, předvídat výsledky a přizpůsobit výukové strategie individuálním potřebám studentů. Důraz je kladen na propojení teoretických poznatků s praktickým využitím, například při sledování pokroku studentů, zlepšování výukových materiálů nebo efektivnějším řízení vzdělávacích programů. Analytika učení je stále se rozvíjející oblast, která využívá moderní technologie, jako je umělá inteligence a data mining, pro podporu vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning analytics

  • Popis výsledku anglicky

    The "Learning Analytics" chapter focuses on the use of data and its analysis to improve the learning process. Learning analytics involves collecting, measuring and evaluating data about students and their learning environment in order to understand their needs and optimize the learning process. This method allows you to identify behavioral patterns, predict outcomes, and tailor instructional strategies to individual student needs. The emphasis is on linking theoretical knowledge with practical applications, for example in monitoring student progress, improving teaching materials or managing educational programmes more effectively. Learning analytics is a growing field that uses modern technologies such as artificial intelligence and data mining to support learning.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    159-165

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly