Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Shift in Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F16%3A%230000062" target="_blank" >RIV/02819180:_____/16:#0000062 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Shift in Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je prezentovat dílčí výsledky nezávislého výzkumu, jehož dlouhodobým cílem bylo shromáždit a analyzovat informace o požadavcích, které jsou kladeny na kandidáty na pozice v produktovém managementu. Za účelem splnění cíle výzkumu byla použita metoda analýzy obsahu podle Berelsona, což umožnilo ke shromáždění informací o požadavcích využít inzeráty dostupné na kariérním portálu. Předpoklad, že, pokud jde o požadavky na úroveň znalostí, zkušeností a dovedností, a osobnostní rysy brand manažerů a produktových manažerů nebudou zjištěny signifikantní rozdíly, nebyl potvrzen. Nejčastěji byl zveřejněn požadavek na schopnost dobře komunikovat a to v obou souborech inzerovaných pozic "Brand manažer" a "Produkt manažer". Tento požadavek dominoval také v inzerátech zveřejněných v roce 2007, kdy byla ekonomika České republiky rovněž ve fázi konjuktury. Nicméně, závěry ukázaly některé posuny v požadavcích zaměstnavatelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Shift in Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present partial results of an independent research, which long-term objective was to gather and analyse the information about the requirements that are imposed on candidates for the positions in product management. In order to meet the research goal the content analysis method by Berelson was used, which made it possible to use the available job adverts on a career portal to gather information regarding the requirements. The assumption that, in terms of the requirements for the level of knowledge, experience, skills, and personality traits of brand managers and product managers have no differences has not been proved by the results. The most published requirement in the both sets of ads for the post Brand Manager and Product Manager was the ability to communicate well. This requirement dominated also in ads in 2007, when the economy of the Czech Republic was also in the phase of boom. Nevertheless, findings showed some shifts in employers´ demands.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Economics and Business Management in the 21st Century 3rd International Scientific Conference

  • ISBN

    9788024839837

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    327-336

  • Název nakladatele

    VŠB-Technical University of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    23. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku