Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61858307%3A_____%2F17%3AN0000043" target="_blank" >RIV/61858307:_____/17:N0000043 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účelem článku je prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu, jehož dlouhodobým cílem je shromáždit a analyzovat informace o požadavcích kladených na žadatele o pracovní pozice v produktovém managementu. Hlavním cílem výzkumu bylo potvrdit, že manažeři značky náleží do skupiny znalostních pracovníků a poskytnout důkaz, že podniková praxe na ně v USA - v zemi, kde má produktový management své kořeny – takto nahlíží. Za účelem splnění výzkumného cíle byla použita metoda analýzy obsahu od Bernarda Berelsona, která umožňuje získat informace o požadavcích z veřejně dostupné inzerce pracovních míst publikované ve třech vybraných státech USA. Z výsledků je zřejmé, že zaměstnavatelé v USA hledají žadatele o zaměstnání v produktovém managementu, kteří mají osobnostní vlastnosti a dovednosti, které odpovídají charakteristice znalostního pracovníka, nicméně zjištění také dokládají existenci značných rozdílů v požadavcích zaměstnavatelů, co se týče skupiny požadavků na osobnostní rysy a na soft skills brand manažerů a manažerů produktů. Studie nabízí také srovnání s výsledky šetření, které probíhalo ve stejném roce v České republice. Analýza dokládá, že v USA, stejně jako v České republice je nejčastěji zveřejněným požadavkem ze skupiny osobnostních dispozic a jimi sycených měkkých dovedností schopnost žadatele dobře komunikovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management in the Recruiting Adverts

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present partial results of an independent research, which long-term objective has been gathering and analysing the information about the requirements that are imposed on applicants for the positions in product management. The main research aim was defined as being to verify that product managers and brand managers belong to knowledge workers and to provide proof, that business practice in the USA — in the country where product management has its roots — sees those managers as such. In order to meet the research goal the content analysis method by Bernard Berelson was used, which made it possible to use the job adverts available in the three selected regions of the USA to gather information regarding the requirements. The most published requirement in the both sets of adverts for the brand managers as well as product managers was the ability to communicate well. The analysis was further enhanced by comparison with the results of the research in the Czech Republic. The findings indicate that US recruiters are looking for candidates possessing personal qualities and skills of a knowledge worker nevertheless they also show significant differences in employers´ demands for both jobs in terms of the requirements for personality traits and for soft skills of brand managers and product managers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science & Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    21-32

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus