Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F15%3A%230000054" target="_blank" >RIV/04274644:_____/15:#0000054 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současném hyperkonkurenčním tržním prostředí roste tlak na efektivitu propagace či obecně na marketingovou komunikaci firem, které se snaží, aby jejich marketingové sdělení emočně oslovilo potencionální zákazníky. Na základě toho bylo uskutečněno vlastní experimentální neuromarketingové šetření ověřující účinek hudby v audiovizuálním spotu. V rámci neuromarketingového šetření bylo osloveno celkem 30 respondentů, kteří byli rozděleni na dvě skupiny, kdy jedné byl promítnut vizuální spot bez zvuku a druhé byl promítnut stejný spot, ale již se zvukovým podkresem. Respondentům byla v průběhu šetření monitorována mozková aktivita (EEG) a kožně galvanický reflex (GSR), což umožnilo porovnat emocionální reakce respondentů na předložené podněty. Výsledky šetření potvrdily významné emoční rozdíly v působení vizuálního a audiovizuálního spotu v marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    Effects of music in marketing communication from the perspective of neuromarketing.

  • Popis výsledku anglicky

    In the present hyper-competitive market environment is the pressure on efficiency of promotion growing as well as the pressure on the marketing communication of companies. Companies try to make emotional appeal to potentional customers. Based on this fact was made neuromarketing experiment to verify the effect of music in the audiovisual spot. Within this survey was addressed 30 respondents who were divided in to 2 groups. One group watched spot without the sound while the other one watched spot with audio backround. Respondents were monitored during the experiment by EEG and GSR to compare the emotional responses to stimuli. The results of the survey confirmed significant differences in the emotional effect of visual and audiovisual spot in marketing.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Teorie a praxe v marketingové komunikaci

  • ISBN

    9788087500682

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    138-149

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly