Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EEG study of the effect of virtual reality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F18%3A%230000404" target="_blank" >RIV/04274644:_____/18:#0000404 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.33543/0802216218" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.33543/0802216218</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.33543/0802216218" target="_blank" >10.33543/0802216218</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    EEG study of the effect of virtual reality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study examines the effect of virtual reality on the human brain in terms of how much virtual reality is capable of replacing real-world experiences and affect the human brain. The focus of the study is on the area of neuromarketing where the purpose of our own investigation is to determine the effect of a 360° advertising spot using a neuromarketing approach. The main objective of our own research is to find out through the EEG brain the effectiveness of advertising spot presented using virtual reality.

  • Název v anglickém jazyce

    EEG STUDY OF THE EFFECT OF VIRTUAL REALITY

  • Popis výsledku anglicky

    This study examines the effect of virtual reality on the human brain in terms of how much virtual reality is capable of replacing real-world experiences and affect the human brain. The focus of the study is on the area of neuromarketing where the purpose of our own investigation is to determine the effect of a 360° advertising spot using a neuromarketing approach. The main objective of our own research is to find out through the EEG brain the effectiveness of advertising spot presented using virtual reality.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    216-218

  • Kód UT WoS článku

    000455507300043

  • EID výsledku v databázi Scopus