Vývoj fair tradu v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000040" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj fair tradu v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade ”. Hlavním cílem prvního roku projektu bylo popsat vývoj fair tradu v ČR, analyzovat povědomí a rozsah vědomostí o fair trade a nákup fairtradových výrobků v České republice. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí. Toto šetření navázalo na výzkumy zaměřené na fair trade, které proběhly v letech 2011 a 2014. Díky těmto datům bylo možné jak zjistit vývoj fair tradu v České republice, tak zachytit jeho vývojové trendy. Nákup těchto produktů byl dále vyhodnocen na základě sociodemografických charakteristik zákazníků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.
Název v anglickém jazyce
Fair trade development in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Report presents the final results during the last year of the project no. CZ.2.01.2017.221.030, entitled “ Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade ”. The main objective of the first year of the project is to describe the development of fair trade in the Czech Republic, to analyze the awareness and the extent of fair trade knowledge and the purchase of Fairtrade products in the Czech Republic. Results of primary research are arranged and described in accordance with research objectives. This survey followed the fair trade surveys that took place in 2011 and 2014. Due to these data, it was possible to ascertain the development of fair trade in the Czech Republic and to capture its development trends. The purchase of these products was further evaluated on the basis of customer socio-demographic characteristics. Results published in this report are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,258 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
21
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—