Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj fair tradu v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000040" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj fair tradu v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade ”. Hlavním cílem prvního roku projektu bylo popsat vývoj fair tradu v ČR, analyzovat povědomí a rozsah vědomostí o fair trade a nákup fairtradových výrobků v České republice. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí. Toto šetření navázalo na výzkumy zaměřené na fair trade, které proběhly v letech 2011 a 2014. Díky těmto datům bylo možné jak zjistit vývoj fair tradu v České republice, tak zachytit jeho vývojové trendy. Nákup těchto produktů byl dále vyhodnocen na základě sociodemografických charakteristik zákazníků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Fair trade development in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Report presents the final results during the last year of the project no. CZ.2.01.2017.221.030, entitled “ Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade ”. The main objective of the first year of the project is to describe the development of fair trade in the Czech Republic, to analyze the awareness and the extent of fair trade knowledge and the purchase of Fairtrade products in the Czech Republic. Results of primary research are arranged and described in accordance with research objectives. This survey followed the fair trade surveys that took place in 2011 and 2014. Due to these data, it was possible to ascertain the development of fair trade in the Czech Republic and to capture its development trends. The purchase of these products was further evaluated on the basis of customer socio-demographic characteristics. Results published in this report are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,258 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    21

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze