Budování značky zaměstnavatele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F14%3A%230000777" target="_blank" >RIV/25473361:_____/14:#0000777 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Budování značky zaměstnavatele
Popis výsledku v původním jazyce
Díky budování značky zaměstnavatele mohou v ndešní době zaměstnavatelé najímat talentované zaměstnance. Cílem předloženého článku je idetifikovat a zhodnotit benefity, které budování značky zaměstnavatele přináší a rovněž i strategické trendy, které mohou v praxi organizacím v ČR bnapomoci při budování jejich značky. Mezi použité metody patří studium odborné literatury, analýza vybraných statistických ukazatelů a primární výzkum. Data byla získána za pomoci kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že nejčastěji zmiňovanými výhodami byly udržení si klíčovch zaměstnanců (352 organizací), získánéí nových talentovaných zaměstnanců (351 organizací) a zvýšení motivace současných zaměstnanců (316 organizací). Podle respondentů může být budování zaměstnavatelské značky nejvíce ovlivněno strategickými trendy, jako jsou management kontinuity znalostí, talent management nebo kariérní management.
Název v anglickém jazyce
Human Resource Branding
Popis výsledku anglicky
Thanks to human resource branding, organizations can hire talented employees nowadays. The aim of the paper is to identify and evaluate benefits from human resource branding and strategic trends which, in practise, help employer branding in the Czech organizations. Methods that were used are based on the study of literature and analysis of selected statistical indicators and primary research. Data were obtained with the aid of quantitative research using questionnaire data collection techniques among respondents (n=549). Results indicate that the most mentioned benefits of human resource branding affect retention of high qualified employees (352 org.), recruitment of talented employees (351 org.) and motivation increment of current employees (316 org).The strategic trends as Knowledge Continuity, Talent Management and Career Management is human resource branding the most influenced by.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů