Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Budování značky zaměstnavatele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F14%3A%230000777" target="_blank" >RIV/25473361:_____/14:#0000777 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Budování značky zaměstnavatele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Díky budování značky zaměstnavatele mohou v ndešní době zaměstnavatelé najímat talentované zaměstnance. Cílem předloženého článku je idetifikovat a zhodnotit benefity, které budování značky zaměstnavatele přináší a rovněž i strategické trendy, které mohou v praxi organizacím v ČR bnapomoci při budování jejich značky. Mezi použité metody patří studium odborné literatury, analýza vybraných statistických ukazatelů a primární výzkum. Data byla získána za pomoci kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že nejčastěji zmiňovanými výhodami byly udržení si klíčovch zaměstnanců (352 organizací), získánéí nových talentovaných zaměstnanců (351 organizací) a zvýšení motivace současných zaměstnanců (316 organizací). Podle respondentů může být budování zaměstnavatelské značky nejvíce ovlivněno strategickými trendy, jako jsou management kontinuity znalostí, talent management nebo kariérní management.

  • Název v anglickém jazyce

    Human Resource Branding

  • Popis výsledku anglicky

    Thanks to human resource branding, organizations can hire talented employees nowadays. The aim of the paper is to identify and evaluate benefits from human resource branding and strategic trends which, in practise, help employer branding in the Czech organizations. Methods that were used are based on the study of literature and analysis of selected statistical indicators and primary research. Data were obtained with the aid of quantitative research using questionnaire data collection techniques among respondents (n=549). Results indicate that the most mentioned benefits of human resource branding affect retention of high qualified employees (352 org.), recruitment of talented employees (351 org.) and motivation increment of current employees (316 org).The strategic trends as Knowledge Continuity, Talent Management and Career Management is human resource branding the most influenced by.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů